Isnin, 28 Ogos 2017

Minyak Tenang Anakanda Ning Salmah | Anak Tenang Ibu Senang

Minyak Tenang Anakanda yang dikeluarkan oleh Ning Salmah ini sudah setahun berada di pasaran. Founder Minyak Tenang Anakanda, Sharifah Aliyah Barakhah adalah cicit kepada pengusaha Nona Roguy, Datin Sharifah Anisah Barakbah

Walaupun Minyak Tenang Anakanda ini masih baru di pasaran namun Minyak Tenang Anakanda ini sebenarnya sudah lama menjadi amalan beberapa generasi keluarga beliau.

Zifa pula tanpa sengaja mahu mencuba Minyak Tenang Anakanda setelah melihat beberapa kali iklan dalam rancangan bfrenz TV Alhijrah. Lama-lama guna terjatuh cinta pula dengan Minyak Tenang Anakanda sebab secara tak sengaja menyelesaikan masalah sembelit Fateh yang ketika itu berusia 7 bulan. Alhamdulillah.

Lepas tu Zifa jadi ejen plak sebab nak kongsikan kebaikan Minyak Tenang Anakanda dengan semua ibu-ibu di luar sana.

Minyak Tenang Anakanda dirumus khas dengan pati herba tradisional yang telah digunakan selama 5 generasi. Campuran bahan alami ini disediakan khusus untuk kegunaan bayi baru lahir, sehinggalah kanak-kanak yang sudah besar. Bukan itu sahaja, orang dewasa pun boleh guna. Bak kata lain satu keluarga boleh guna dan bukan terhad kpada bayi sahaja.

Herba-herba semulajadi yang terdapat dalam Minyak Tenang Anakanda yang menyebabkan ramai mak-mak puas hati sampai repeat beli berbotol-botol adalah:-


Bahan Kandungan Minyak Tenang Anakanda

1. Minyak Kayu Putih – Eucalyptus Oil
  • Membantu menyembuhkan kahak dan selsema 
  • Bersifat antiseptik
  • Meredakan kegatalan akibat gigitan serangga
2. Minyak Buah Pala – Nutmeg Oil

  • Melancarkan sistem pencernaan
  • Mengurangkan angin serta kembung

3. Minyak Cengkih – Clove Oil

  • Membantu melancarkan peredaran darah
  • Merawat masalah kulit

4. Minyak Daun Pudina – Peppermint Oil

  • Bertindak sebagai penenang dengan bau yang lembut 
  • Bagus untuk masalah angin dan kembung perut bayi.
Semua bahan-bahan ini diadun menjadi Minyak Tenang Anakanda untuk membantu masalah bayi dan anak kecil malahan orang dewasa untuk masalah kembung perut, batuk biasa dan batuk berkahak, selsema, terkena gigitan nyamuk dan banyak lagilah.

Mari lihat testimoni pelanggan Minyak Tenang Ning Salmah

2 hari sapu Minyak Tenang Anakanda, bunyi kahak bayi tiada lagi. Mak-mak sapu je dada, belakang dan tapak kaki selepas mandi. Bayi akan muntah kahak. Lega Ummi bila dah tak dengar bai bunyi kahak.

Bila Minyak Tenang Anakanda serasi dengan bayi, Ummi puas hati. Anak tenang Mak Senang. Mak pun boleh lena senang hati sebelah baby.

Mummy susah hati baby batuk? Jangan susah hati, sapu sapu Minyak Tenang Anakanda kerap kerap. Insyaallah hilang.

Mummy tahu ramai pelanggan Minyak Tenang Anakanda yang 'fall in love' dengan Minyak Tenang Anakanda. Kenapa agaknya. Mari kita lihat keistimewaan Minyak Tenang Anakanda yang menjadi pilihan Mummy dan Daddy berbanding minyak bayi telon di luar sana.

Keistimewaan Minyak Tenang Anakanda

  1. Tidak panas serta sesuai dengan kulit bayi atau kanak-kanak. Malahan bayi ekzema pun guna. 
  2. Minyak yang mudah meresap dan tidak berminyak atau melekit. berbanding minyak telon lain.
  3. Minyak Tenang Anakanda hanya mempunyai bahan-bahan herba tropika yang suci serta tiada unsur alkohol.
  4. Bau wangi dan menenangkan. 
  5. Sesuai dijadikan minyak urut bayi dan minyak urut ibu selepas bersalin.
  6. Harga mampu milik yang dibotolkan dalam kuantiti 100mL dan 50mL.
Mummy dah boleh list down Minyak Tenang Anakanda antara minyak bayi yang wajib beli sebelum ke hospital nak bersalin. Oh ya Mummy.

Tak perlu tunggu nak pakaikan untuk bayi masa lahir nanti baru nak beli sebab banyak feedback dari ibu hamil yang Minyak Tenang Anakanda boleh melegakan sakit pinggang, lenguh kaki ibu hamil. Pak yang tak hamil pun boleh pakai jugak. ðŸ˜‚😂😂

Untuk pembelian Mummy boleh picit picit link ini terus wasap ke hati kami www.wasap.my/0139330097






Tiada ulasan: